Cum arată o zi la iTUX?

Zilele trecute lucram la anunțul de angajare pentru un nou coleg la București și ne gândeam cum putem să îl redactăm astfel încât să fie sincer și onest. Nici nouă nu ne plac acele anunțuri pline de stereotipuri, care nu îți oferă o informație reală despre ceea ce se așteaptă de la noi sau ce vom avea de făcut zilnic la birou.

Cum timp de trei ani am făcut zilnic ceea ce o să ai și tu de făcut, dacă vrei să devenim colegi, m-am gândit să îți descriu cum arată o zi de muncă la iTUX, în varianta de încărcare maximă.

10:00

Ajungi la birou, iar primul lucru pe care îl ai de făcut este obligatoriu o cafea. Nimeni nu poate începe ziua de muncă fără o cană de cafea bună; în cazul nostru, Beanz Cafe. Verifici calendarul și te uiți când ai programate întâlnirile (clienții noi) și când ai programate livrările (clienții care vin să ridice ținuta modificată), răspunzi la email-urile primite de la Alex sau Oana (colegii tăi pe București) și te pregătești pentru ce urmează 😀

În cazul în care ai o fereastră, iei TUXmobilul (adică mașina noastră de birou) și dai o fugă până la atelierul cu care colaborăm (situat în Zona Floreasca) unde verifici ce ținute sunt gata, care din ele se află în lucru și dacă există cazuri de întârzieri.

11:00

Înainte de prima probă a zilei, cât timp îți bei cafeaua, faci o verificare în showroom ca totul să fie OK pentru clienți: produsele să fie aranjate, cele de la probele anterioare să fie puse în huse și etichetate, iar per total, imaginea showroom-ului să fie una care să îți placă și ție. Este „biroul tău” și trebuie să fie prezentabil.

Vine „Alex”, probă de la 11:00. Vibe pozitiv, te înțelegi cu el fără dificultăți, îi găsești mărimile potrivite din prima, râzi, glumești cu el. Totul se desfășoară super. Pregătești fișa de întâlnire, îi notezi datele de contact, produsele alese și modificările pe care trebuie să le efectuăm. Îți achită avansul, îl treci pe fișă și îți iei la revedere.

Înainte de următoare probă, pui toate produsele într-o husă etichetată cu numele lui pentru a ști la final ce ai de pregătit pentru atelier sau ce ai de măsurat pentru fișă de croitorie.

12:00

Ai un alt „Alex” care vine să ridice o ținută deja rezervată. Realizezi proba, îți dai seama că la pantaloni mai sunt necesare 2 modificări pentru ca totul să fie perfect, îi explici că ajustările se pot efectua în 24h și că îl vei contacta din nou mâine, pentru a vedea cum faceți cu livrarea. Clientul e puțin iritat de situație, însă îi oferi încrederea necesară explicându-i că totul va decurge fără probleme, iar mâine totul va fi ok. Avem clienți cu care ne este drag să stăm la discuțîi, dar și clienți pentru care profesionalismul este extrem de important. Urmează doar să încasezi restul de plată și să îi pregătești fișă de croitorie care va conține modificările pe care trebuie să le realizăm în atelier! După fiecare încasare, deschizi raportul de încasări unde treci clientul și suma încasată.

14:00

Un client care are nevoie urgentă de un costum până mâine la prima ora, te sună pe telefonul de iTUX. Cum deja ai fost în atelier dimineață și cunoșți volumul de muncă, îi spui că se poate rezolva, însă trebuie să vină la probă cât mai repede posibil. Îți confirmă, iar în 45 minute este prezent în showroom. Prezinți produsele, alegeți un model, găsești mărimile potrivite, notezi modificările, iar apoi discuți cu Alex pentru a vedea care dintre voi va da o fugă până în atelier 🙂 De data asta, se duce Alex, în drumul lui spre casă. Data viitoare însă, poate îți va spune să pleci tu mai devreme spre casă și să treci să îl lași. Așadar, în situația relatată, nu-ti rămâne decât să te retragi în birou și mai dai un scroll pe Facebook, să te relaxezi puțin după doi clienți și două livrări.

16:00

Ne strângem în showroom, ne facem o cafea și discutăm puțin despre lansarea noului magazin din Constanța, despre campaniile de marketing și un mic ping-pong de idei privind organizarea showroom-ului. Toate discuțiile sunt comune, nu există secrete și nici nu ne ghidăm după sfânta organigramă 🙂 Creștem împreună.

17:00

Ai terminat atât cu probele, cât și cu livrările, iar acum e momentul să centralizezi toată informația:

  • Introducerea în CRM a clienților noi
  • Actualizarea în CRM a datelor calendaristice și financiare pentru clienții livrați
  • Verificarea ca toate încasările să fie consemnate în raport
  • Pregătirea huselor de trimis mâine în atelier (identificarea produselor în showroom, așezarea lor într-o husă și atașarea fișei de modificări pe care o ai de la prima întâlnire)

Ai închis laptop-ul, ne-ai salutat și ai fugit acasă. Simplu. Trebuie să îți placă să interacționezi cu oamenii, să glumești cu ei, să înțelegi că trebuie să fii prietenul care îi ajută cu o ținută cool pentru evenimentul la care vor lua parte și să ții foarte bine evidența ținutelor, a fișelor de croitorie și a informațiilor 🙂

Dacă îți place ce ai citit acum, te așteptăm la interviu! Ne trimiți un email în care să te prezinți în câteva rânduri și ne atașezi CV-ul la adresa de email hr@itux.ro!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.